Франчайзинг

 
 
 

ФРАНЧАЙЗИНГ МОБIЛОЧКА ПРОГРЕСИВНИЙ ШЛЯХ ДЛЯ НЕЗАЛЕЖНИХ ТЕЛЕКОМ-МЕРЕЖ

Стратегія розвитку бренду Мобілочка полягає  в створенні прибуткової, добре структурованої франчайзингової мережі, створеній на базі магазинів незалежних партнерів – приватних підприємців, які працюють в роздрібному телеком-бізнесі на ринку України.

Кожен гравець ринку, особливо зараз, має потребу в стабільності свого бізнесу, в захисті від експансії національних мереж. Кожен прагне розвитку і росту прибутків, та не завжди зрозуміло, яким шляхом піти приватному підприємцю.

Ми вважаємо, що оптимальний вихід – не безперспективна боротьба незалежних гравців один з одним і  з національними мережами (адже зараз в цій боротьбі впевнено перемагають саме мережі), а співробітництво рівноправних незалежних партнерів під егідою мережевого бренду «Мобілочка».


Що ж дає бренд Мобiлочка своїм партнерам?


Сила бренду

Згідно даних маркетингових досліджень компанії TNS MMI, «Мобілочка» – бренд, відомий 66% населення країни. Популярність – це, перш за все, довіра покупця до добре знайомої йому торговій марці. Покупець щоденно опиняється в ситуації вибору – на роботі, на вулиці, в магазині. І якщо перед ним виникає два поряд розміщених магазини з однаковими телефонами і однаковими цінами на них, і при цьому один магазин називається «Мобілочка», а другий, допустимо, просто «Мобільні телефони» або взагалі незрозуміло, для прикладу «N6», вгадайте з одного разу, кому надасть перевагу потенційний покупець? Ну, а далі, як мовиться, справа за професійністю продавця – справити враження на відвідувача і досягти його «конвертації» з відвідувача в покупця.
Сила відомого яскравого бренду забезпечує ріст трафіка відвідувачів в порівнянні з трафіком в небрендові магазини. Крім цього, сила бренду збільшує середній чек магазину, адже завдяки довірі до бренду покупець легше приймає рішення про покупку більш складних моделей. Сила бренду дисциплінує персонал. Завдяки цьому задоволений сервісом покупець знову повертається в магазин, який йому сподобався і порекомендує його своїм близьким.
Одним словом, сила бренду допомагає продавати набагато більше.







Ексклюзивні моделі девайсів

На партнерів, які керують франчайзинговими магазинами «Мобілочка», поширюється право на торгівлю ексклюзивними моделями, які постачаються дистриб’ютором – компанією «Цифротех» тільки для своїх партнерів-франчайзі.




bear-franch

Компанія «Цифротех» разом з партнерами створює прибуткову франчайзингову мережу «Мобілочка», гідно конкуруючу з національними мережами.

Скачати презентацію

yzlqh

Як стати партнером-франчайзі «Мобілочка»?

Подзвоніть нашим представникам у Вашому регіоні

Контакти в регiонах

Якщо Ви  – незалежний приватний підприємець, який спеціалізується на роздрібній торгівлі мобільними телефонами та ін. портативною електронікою і Ви керуєте одним або декількома роздрібними магазинами, зверніться в наше найближче до Вас регіональне представництво: (див. вище Контакти в регіонах). Наш регіональний представник детально проінструктує Вас про подальші дії по підключенню до мережі «Мобілочка» і відповість на всі Ваші запитання.

Дистрибуційна компанія «Цифротех», яка являється Генеральним постачальником товару франчайзинговим партнерам мережі «Мобілочка», в особі керівника свого регіонального представництва, прийме і розгляне Заявку партнера-кандидата про підключення  його магазину до мережі.

Після підписання ряду типових договорів (поставки, франчайзинга и т.п.) і створення нами проекту ребрендингу магазину (на базі наданих фото фасаду і торгового залу), партнер самостійно знаходить рекламне агентство – підрядника по виконанню робіт ребрендинга, оплачує роботи згідно проекту і по закінченні робіт надає нашому регіональному представнику фотозвіт про відкриття магазину під брендом «Мобілочка».

З цього  моменту партнер стає діючим франчайзі «Мобілочка», продовжуючи свою підприємницьку діяльність, незалежну від компанії-франчайзера «Цифротех», як юридично, так і фінансово, але виконуючи при цьому умови підписаних договорів.